?!

Sjukt vad en mening eller en handling kan få en att börja tänka. Jag och Maria A pratade ganska mycket i stallet i går. En del saker som hon sa fick mig inte att börja tänka direkt utan nu dagen efter så kan ja verkligen inte bli av med tanken. En tanke som för mig innan var helt övertygande åt andra hållet. En självkar tanke som hlet plötslig inte va så jälvklar längre =  en jobbig tanke.

Ni vet sådana där disneyfilmer och barnfilmer där en seriefigur hoppar eller flyger eller liknande beffiner sig i luften så kommer npgon eller något och bara drar bort figuren åt sidan så att denne får en konstig förvånande/snopen min. Ungifär så känner ja mig. Plötsligt bortriven.

"man vill äta kakan men fortfarande ha den kvar"
    ett ordspråk som passar in på många områden.

Varför kan man inte byta liv med någon annan. Behöver inte vara ett perfekt liv bara ett som löser mitt problem förtillfället. Usch kan värkligen inte släppa denna "fundering" som ja ställdes inför i går/idag. Får hoppas på de bästa. För det är ingen annan än ja som kan lösa mitt problem tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback