Oj oj, Härliga sommar...

Oj oj har vist inte skrivt ngt för varken torsdag eller fredag. Här kommer en kort liten sammanfattning.

Torsdag
Var i stallet på morgonen och donade, Lotta höll på att ta ut sin bedd så de lukta inte jätte gott kanske. Jag tog en liten tur i manegen och fortsatte att jobba me låg form testade även gummibandet för att få ner henne och det var jätte bra.

Åkte sedan till skolan som inte va den roligaste, asså vist att de finns blåsa människor men hon som va i min Labb grupp hon va juh helt däng. Vet inte hur många gg vi berättade va tre saker va en voltmätar, en muliti manick (ja den hette så) och en ström källa. de tog henne minst 1 timma och hon fattade fortfarande inte va de va. men men

Åkte hen plugga lute skrev ett brev till Maria och sedan drog ja till stallet igen. Stog och tjötade en massa med Maria som vanligt, hon hade lektion som hade gått bra.

Tog sedan aliss på en lite gräsätar promenad, och hästar kan bli höga på gräs. hon var helt i extas när hon kom ut på en liten äng.

Drog så småningom hem och började packa lite.


Fredag
Smart som ja va hade ja ställt klockan på 8.40 för ja tog fel påhalv 9 och halv 10. så forts som *** va ja i skolan och hade en ganska tråkig etik lektion.

Drog sedan till stan för att åka med mitt tåg till växjö. Resan va ganska tråkig. men ja kom fram tillslut.

Väl Framme kom patrick och mötte mig i värmen, vi drog sedan och solade med hans klass. riktigt härligt de första 10 min men sedan så räkte de för mig. men fick sitta där i 2,5h.

Efter de så gick vi hem och dona lite, och sedan var de grill och vollyboll tajm.


Lördag
Har vart och solat idag med, jag har plugga ytterligare lite fysik som går sådär bra. Har precis ätit lite middag och snart ska ja baka muffins me blåbär sedan kommer lina och chrille och vi ska kika film lr ngt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback