Veckan som gått...

Hej
Jag avslutade min förmiddagsvecka och drog sedan till polen på ledigheten. tänkte åka och bli en massa brun men så va inte fallet då lilla jag hade otur me vädret och det mestadels regnade. men jag fick träffat en himla massa roliga och trevliga människor. =)

kom hem i dag morse åkte sedan till pollen och red henne vilket gick hyfsat bra, hade inga sörre planer på ridandt men lite sluta blev de som gick jätte bra.

åkte sedan hem bytte om och hade mig, mammasen och pappsen hade gått å nannat men ja åkte vidare till ön tjörn, där min gula lilla kyckling väntade på mig.

Tog mig sedan en snabb tupplur och efter de så satt jag och chillade lite me Janett på deras fina nya altan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback