Soft Vecka och en sväng av AC/DC!!!

Vecka som har vart har varit välldigt soft iochmed att ja vart ledig från jobbet. Har inte gjort allt för många knop, och inte Aliss heller då hon fått ett litet Jullov nu. Vart mest och myst med henne.

I onsdags så stog ja och köade efter 6 st AC/DC biljetter! Kan lova det var kalt men vi får hoppas på att de va mödan värt. Dock vet ja inte fören den 21 Juni. Det är ja, patrick, Linu, Pungen, Whangborg och hans tjej som skall gå på detta event.

Åkte sedan tillbaka till stallet och fortsatte att dona. Stog nog och prata med Lilla Söta Lotta i 2 h ingen av ossa fick ngt gjort. Men vi besluta vart fall att Dela av hennes stora hage och flytta på Donky då han inte går bra ihopp med varken Jazon eller Aliss. Sedan pratade vi om en himla massa andra saker med. Lotta en bra människa att  känna hon är alltid så go o härlig. Synd att hon har den otur som hon har. (L)

Senare på dagen så hämtade ja jossan och vi åkte till kungälv för att pappa skulle titta på bilen medans vi passade på att åka till tre hästar å köpa lite mat.

Blev sedan ingen ridning för joss heller då hon har haft lite ont i knäna så ja lärde henne den *host* svåra *host* konsten i longering =).

Senare på kvällen kom min prins hem så då var de massa mys!!!

Nu idag har ja inte gjort för mkt knop. gick upp vid halv 12 efter att håkan bråkan ståt och gapat en massa eller om det va sjunga han försökte vet ja inte?! Patrick gic ut och tvättade bilden så då tog ja och lockade håret lite å de blev helt ok tog bara 40 min =P men de höll i knapa 3 timmar:S för nu e det nästan rakt igen. TRÅKHÅR!

Åkte sedan till stallet och fixade maten och mockade inne hos min fis. Fick åka hem och hjälpa min mor lite med städnngen men ska allt åka tillbaka till fis och släppa henne i manegen lite så hon får springa =)

I morgon är mina planer att åka till stallet tidigt då de e hovis som kommer sedan maby uddevalla eller toget. har några klappar kvar. eller a kvar å vkar ska kompletera klart något mer åt pappa + mamma. Sedan fixa en klapp till småsyskonen men de ska ja höra med maria bergh om vi ska köpa tillsammans eller inte. Sedan så sket sig min lilla roliga sak till Maria A ( ja maria det är en 14 kr grej men du ska få 2 bugg istället tänk inte mer på detta e du snäll). Efter de så hoppas ja att ja är klar.



Så nu ska ja iväg till min fis igen ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback