Massa jobb och Lucia firande!

I vekcan har jag jobbat en himla massa på Martins ur och guld inne i uddevalla. Det har vart till och från med folk men  har alltid haft trevligt sällskap i form av Alen, lotta och Emma.

Har hittat några klockor som ja önskar mig. Bland annat en Jacke Lemans (stavningen!) Geneve. Den är så himla fin. Sedan finns de en mekanisk klocka från Seiko och ovhen en skit fin från Certina. Får la hoppas på att tomten e snäll!?

I Fredags kväll så var de Luciafirande hemma hos patricks gamla pastro tror ja de va. Dock var det inget vanligt lucia tåg vilket kan ses av bildrna nedan. Vi var en härlig skara som våldgästade detta tackars par mitt i natten och sjöng bra falskt.

Simon inponerade med sin egensydda peppakaksdräkt och patrick va en luddig tomte med saftbalandare, maggis va lucia, ja va vit tärna, några tomtar och så en stjängossa/e men men. Det var en mkt lyckad natt.

Nu sitter maria och skyndar på mig med mitt bloggskrivande. En av mina trogna bloggläsare! Så slänger in lite bilder här med så e ja klar. Blogg mer i morgon.




Bonus på mig å Min tomte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback