Ha ha ha

Ja nu sitter ja här igen, en vecka senare tror ja nog kommer få hålla mig till min kära tradition att skriva veckovis haha.

Som vanligt kommer här en lite repetition av vad som hänt under veckan som gått.

24 December
Julafton firades med mamms och papps. Fick ett set Global knivar som är jätte fina och jätte dyra och jätte bra och helt gudombligt sköna att skära med. Sedan pengar av papps och strumpor + lite underkläder.

Till kvällen så åkte ja till börje och lena där jag fick vara med på julklappsleken med halva patricks släkt. Det bjöds på massa skratt och gott godis. Själv vann ja servetter och en trisslott, tyvärr ingen vinst på trissen.

25 December
Juldagen spengderade ja med patrick ganska länge. Fick en supergod midda hemma hos dem. Sedan så begav jag mig ut till min kära polle och skulle ta hand om henne. Självkart när ja är typ 10 m från stallet så ringer patrick och säger att vi ska till plankan i dag. Så det var bara att stressa för att hinna.

Hemma insåg ja att ja inte hade några kläder alls typ. Hittade dock något gammalt att dra över mig. Maria kom sedna förbi och ja fixade hennes smink hur nu detta gick till.  Söt blev hon i vart fall. På plankan så träffade ja en himla massa kompisar från grundskolan vilket va massa skoj.

Kalas kväll vad de och massa skoj att parta med älsklingen (L)

26 December
Patrick åkte hem tidigt och ja fort till jobbet. Jobbade 10-16. Jag och Alen hade massa skoj där vi satt och ugglade på jobbet. men ibland så fanns de saker att göra och ibland inte.

Fick skynda mig massa sedan till göteborg där ja skulle va på släktkalas hos fam lindoff. Patricks andra slänkt som är gigantisk men mkt trevlig.

27 December
Jobbade idag med. Gick lite segt men bättre än igår. var dock en massa meningslösa länkortningar. Det skall ju göras det med.

åkte Sedan till torp och handlade med maria efter jobbet. Hon hitta lite saker på hööks som hon ville ha. Jag hittade bara ett par viktboots på 250g. För här ska de byggas muskler!

Mamma åkte till polen idag för att fira nyår med sin bror, mamma och pappa.

Jag och maria fick sedan för oss (efter vi ridigt och donat) Att vi skulle ut och springa en lien runda. gissa vem som höll på att dööö! De enda maria kunde klämma ur sig va att " de känns så skönt efteråt" Bulshit! ( nu idag den 30 Dec ligger ja med kalas feber.)

Efter detta så va klockan mycket som vanligt men jag och maria gjorde oss "normala" igen och drog sedan hem till joel och tittade lite på film.

28 December
4 år med älsklingen idag!!!

Eftersom maria patrick och joel gaddade ihopp sig idag så skulle vi gymma. Gick la sådär bra men någon muskel på mig och maria fick la jobba =)

Sedan fick ja och patrick stressa vidare till det tredje släktkalaset ute på klädesholemn. Där det var babyboooom typ! Vissserligen en massa härliga bäbisar och vuxna + en himla massa god mat. Jag kände dock att jag började få härlig feber.

Efter kalas drog vi vidare till Linus och tittade på en film. Efter den filmen började vi se på nästa som inte va jublande bra så vi drog hem.

29 December
Natten va väldigt spännande 39.5 i feber för min del va ett element enligt patrick (som frös) och jag frös men men. Febern lugnade sig till morgonen och ja å älsklingen drog in till stan. Fick shoppat lite i vart fall. PAtrick fick köpt mest som vanligt.

Tog sedan och härlig lunch på kinan som vi brukar äta på och det var massa gott som vanlgt.

30 December
Mått lika piss idag, dock vart i stallet hela dagen och pillar. Haft en himla massa kläder på mig så ja har inte frusit. Vart skönt med frisk luft med.

Aliss fick springa av sig en massa med gjorde en mindre ambitiös tömkörning men hon är så snäll så de funka ändå. =)

Nu sitter ja här och hosatr som en gris men de skall väll ge sig det med. Vill inte ligga å va sjuk på självaste nyår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback