Hej Allihoppas!

Hej hej!
hade tänkt att börja skriva lite blogg. Vi får se hur långt det går, kan hända att ja skriver varje dag eller kanske inte alls!

Idag har ja inte gjort många knop!? Gick upp samtidigt som patrick gjorde lite frukost, satte mig sedan framför tv en liten stund och tittade på wedding tv efter att patrick åkt till jobbet.

Åkte sedan ner till torget där ja hittade massa söta sommarkläder och så träffade ja även min gamla ridlärare och hennes nya familjemedlem. En supersöt liten Stella som snart är 1 år, har nyss lärt sig att gå så hon tar gänra tag i allt hon hittar och då passade hon på att sno min påse med nya kläder. hehe.

Efter mitt lilla äventyr på torget bestämde ja mig för att åka bort till pollen, som för övrigt stod och latade sig i solen medans jag fick springa som en tok och fixa allt. Hjälpte även linda att rida Siwilja (som för övrigt är en kanon häst) och Siviljas matte tittade på och bestämde sig för att hon oxå ville efter att hon sett mig (sist hon satt upp var för 1,5 år sedan, så de va massa roligt att se henne i sadeln igen).

Reda även min lilla pollen. Blev en barabacka tur i de härliga vädret, fattade även lite galopp inne i ridhuset och hon var jätte duktig! Är super stolt!

Åkte så småningom hem och donade lite hemma. Sedan kom patrick och pappa hem från respektive jobb och vi åt lite gott och nu är de nu. Patrick har åkte hem till sig och ja ska sätta mig med två svenska arbeten och sedan mysa framför Hous!

Hade Bra!

Kommentarer
Nanne säger:

Jasså minsan, här har börjat bloggas :) Ännu en har fallit offer för denna lockelse :P

PS. Woho! Första kommentaren ;)

2008-04-22 | 20:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback