Bläää!

Dubbel Blää!!
Upptäckte precis att ja inte sparade mitt förra inlägg som ja precis skrev. jobbigt! Bara att börja om då.

Gick upp tidigt idag med för att plugga till fysiken. Gjorde klart mina 3 sista kapitel och åkte sedan iväg och gjorde provet. Det var 9 frågor totalt, 1 till 5 gick som smör sedan kom 6 och 7an som ja varken fatta in eller ut. 8 och 9 va lätta om man kunde dem, de va två teorifrgåor så om ja inte klantat till de rejält så kan ja nog fått något poäng vilket vore rätt bra.

Efter skolan åkte ja till fisen som stt och solat sig hela dagen den latmasken. Men de dröjde inte så länge i och med att det sog dressyr på schemat. Blev inte hårdträning för att de va så himla många inne på banan och de resulterade i massa dam och ett varmt ridhus. Jag gav upp efter 30 min inne och fortsatte mitt arbete på en åker inte så långt därifån. Mycket mysigt i kvällssolen. Imorgon ska ja fråga grannen om paddockkort!?

Drog hem efter det, satte mig och åt lite tittade på min favvo och sitter nu här. Borde ha läst en bok nu men ja orkade inte känner att ögonen inte riktigt vill hänga med idag.

Har ett litet dilemma. Vill värkligen ner till växjö i helgen men iochmed att ja jobbar freda så blir de jätte galet med tåg så då får ja hoppa de. Nästa helg ska ja ner men då får ja stressa mig en massa efter lektionen för att hinna ner till stan och ta tåget därigrån har knappa 40 min på mig och det hoppas ja att ja klara! Men sedan kommer han hem igen den 14 så, så farligt är de inte. Hppas han uppskattar min plenring bara ;)

Nya tag i morgon, upp tidigt igen, Älskar juh att börja kl 8 i kugälv... Blä! Men efter de blir de ytterligare lite dressyr och sedan så blir de PUBEN med tjejerna! ska bli så himla kul hoppas bara ja fick med mig lilla maira nu bara haha! Söta Linda har nämligen bokat ett bord för oss så det kommer nog bli massa skoj, tror inte micha kommer men resten ska vi nog se till att dem gör.

Nej nu blir de dags att borsta bort tandtrollen och lägga in lite ny musik på ipoden.

God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback