Kanske är det slut?

Jag hoppas på det, jag hoppas innerligt på att det är slut på hans konstiga beteende, slut på dem där vita kuverten att ramla kn med en stor röd text på från distriktet. 

Jag har inte sett beteendet på han under helgen. Okej jag har inte suttit och glott på han men ingen har sakt något och jag har tagit in han för lunch och spanat men inte sett det. 

Maria hade insläppet idag och hon såg det inte heller. 

Jag hoppas innerligt på att det är slut nu! Att när vi åker till veterinären den 27 igen så är det sista gången för detta året! Och typ 20 år framöver med för den delen med! 

I morgon vankas promenad så får vi AE hur pigg Herren är på det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback