mycket nytt

Händer mycket i livet just nu och stora svåra beslut har fattats. Har haft en bloggvila som varade ett tag men hoppas på att kunna göra små uppdateringar här framigenom.
 
Vi står nu på sommarbete hos min tränare Maria Hagström, där vi stod förra året med. Trivs väldigt bra med mina tanter men det är en stor skillnad på hur det är att stå i ett stall med 14 (+-14) yra höns mot mina 3 yra påfåglar. Men jag trivs!
 
Idag så åkte vi på att hoppa "lite". För mig va det extremt mycket men enligt tränaren så va det bara en lite nätt bana... Tyvärr blev bilderna överexponerade men inget jag kan göra åt. Ni får iställett avnjuta Willes och min extremt braiga teknik.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback