Då var det dax igen

Kom ut till stallet i förmiddags och Wille bus va väldigt svullen idag. Detta var något som jag inte hade hoppats på. Ringde min underbara Agneta som jobbar på veterinärerna hemma och det jag beskrev för henne så tyckte hon det lät som en hovböld.

Operation dra av skon påbörjades, okej det var första gången jag gjorde detta och inte riktigt rätt verktyg så det tog sin lilla stund må ja säga. Knas va snäll och tålmodig medans jag stod och slet som en idiot! 

Av for den och jag började känna med visitertången och självklart fanns det något där. 

I morgon kommer en Hovslagare ut och gräver fram skiten och så hoppas jag på  att Agne kan ta emot mig på onsdag eller torsdag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback