Älskade målsättningar!

Tack vare min fantastiska coach Jennie Berggren så har jag kommit en bra bit på vägen till mina mål förra året. Tyvärr var de andra faktorer som ej gick att påverka som förstörde det lite men jag gjorde det jag kunde och var väldigt nöjd!

I år har jag även gjort lika dant. Mina mål är byggda som en pyramid som jag klättrar i och längst ner är dem kortsiktiga målen och längst upp är det mål jag vill uppnå i slutet av året. 

Ett av mina mål är att debutera/vara startklar till LA:1 i augusti/september. Men jag vet inte om jag skall ta och lägga ut hela min målkarta eller om jag skall hålla den för mig själv. 

Allas mål är individuella och mina mål är saker som jag har svårt för och vill klara av. Jag har satt upp en tidsram och lite specifikt vad jag ska ha gjort då. 

Nej jag får suga lite till på den karamellen. Om jag inte visar er mina mål så kommer jag visa er hur man gör en "måltavla". 


Knas i sina nya benskydd när det är för slaskigt ute för lindor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback