Amazing

Denna hästen säger ja bara! Gudars vad  jag hittar nya knappar hela tiden och även knas börjar hitta och förstå mer och mer. Vissa pass briljerar han från tomma Inter andra pass så får han tänka till lite men samma sak passet efter så vet han vad det gäller! 

Öronen spetsade framåt när det kommer beröm och man känner att han vet när han gör rätt! Känslan är fantastisk!

Tänk, alla hästar jag haft har jag fått lära mig saker på. Alltid olika. 

Aliss - främst vad glädje är, att kunna lita på henne till hundra då hon alltid ställde upp även om hon inte va så pigg på att gå genom bäcken. Lärde mig även tyvärr att människor kan vara elaka , riktigt elaka men även häpna över samma sak. 

Benny - denna snälla hästen Benny! Helt klart att drömma kan gå i uppfyllelse. Men samtidigt fick jag känna på va en ensamhäst var. Med mig var han gudasnäll, med andra körde han lite som han ville.

Lite flumigt men ja






Kommentarer
Felicia säger:

Trevlig blogg och fin häst! :D kram

2014-02-25 | 12:19:46
Bloggadress: http://riderstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback