Kort resumé

Sista tävlingen vi kom iväg påk år var på tjörns ridklubb. Vi startade bara en LB:1. Min kära mor var med mig vilket inte händer ofta och även Tessan va med. Ha. Kändes fin på framridningen och allt bådade gott.

Inne på banan så va allt toppen. Vi va supernöja och allt som vi varit dåliga på innan va mycket mycket bättre. De va någon fattning som inte va exakt men inget som jag tyckte va onödigt. 

Besvikelsen va total när jag fick se protokollet då det kändes som hon bedömt någon annans ritt och inte min. Ett exempel är att jag fattar galopp precis ur hörnet, på den punkten får jag kommentaren "på tok för tidig fattning". Helt plötsligt trodde jag att jag började galoppera vid bokstaven inna...

Slitsamma jag va supernöjd och det va våran bästa program. Bra avslut på året fast ändå inte. 

Mitt mål att starta en LA i slutet slet sig, men varför skriver jag i ett annat inlägg.




Kommentarer
Michelle Petersson säger:

Det viktigaste är ju ändå att du var nöjd! :D Dock är det givetvis tråkigt när domarn tycker rena motsatsen :P

Kram

Svar: Ja precis! Många gånger så missar man den delen med att vara nöjd över sitt eget. Måste bli bättre på det :)
C a r o l i n a

2014-12-26 | 15:19:35
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback