inplanerade tävlingar 2013

Har kikat runt lite på olika tävlingar samt platser och känner att jag vill komma ut mest för att få lite rutin och även för kans att vänja sig till nya platser. Vet att jag inte är där jag borde vara men va fan, det är skoj!
 
Dessa tävlingar har jag hittat nu
 
Juli
6 Juli Tjörns RK LC:1 Anmäld
7 Juli Tjörns RK LB:2 Anmäld
17 Juni Lilla Edets RK LC:1 Anmäld
18 Juni Lilla Edets RK LB:0 Anmäld
 
Augusti
25 Augusti Clarebergs RK LC:1 och/eller LB:1
 
September
14 September Brämhults RS LC:1 och/eller LB:1
29 September Svenljunga RK LC:1 och/eller LB:2
 
Oktober
6 Oktober Tokarp (hopp, vet ej höjd)
13 Oktober Brämhults RS LC:1 och/eller LB:1 (är dock ev i polen)
20 Oktober Tranemoryttarna LC:1 och/eller LB:1
26 Oktober Brämhults RS (hopp, vet ej höjd)
 
November
3 November Alingsås RS LC:2 och/eller LB:1
17 November Tokarp LC:1 och/eller LB:1
 
December
15 December Tokarp (hopp, vet ej höjd)
 
Ser nu att det blev endel tävlingar, haha. Tror inte att jag kommer att ställa upp på alla men detta är utbudet och detta finns att tillgå. Hade varit skoj att komma iväg lite. De tävlingar som är närmast kommer även troligtvis att prioriteras i första hand.
 
 

Kommentarer
Linnéa säger:

Vill du ha groom och fotograf ställer jag mer än gärna upp! :-D

2013-06-08 | 12:39:07
Bloggadress: http://jonasjo.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback