Dagens pasS

Måndag
Idag bar det av på en utbrott tillsammans med Maria och hennes två väninnor. Dessa damer/tjejer är inga vanliga personer utan sådana som gillar fart... Och det är inte dåligt med fart!

Själv hade man hoppats på lite lungt tempo i skogen men istället bjöds man på en räcer tur genom skogen! Först så testade vi dock på det där med att gå ber i vattnet. Wille va skeptisk men när han väl kommit i så plaskade han mest av alla... Dessa barn!

Räcergaloppen var snabb som sakt knas tyckte det var skoj han ville allt bjuda på lite mer luftiga språng än jag kände för men vi fick detta avlett. Däremot så fick jag håll som en gnu i han för att han inte skulle fräsa iväg med mig! Suck! Att trava luuuungt sedan var ju bara att glömma mer eller mindre...

Då vi inte hade kondisen så när dem andra skulle runt dalen så tog jag med mig hunden och vi traskade hemåt. Detta blev våran första tur ensamma om man inte ska räkna hunden då. Knas skötte sig bra även om en gren va lite farlig.

Trött belåten och väldigt kissenödig kom han ut i hagen sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback