På gång

Det känns verkligen bra just nu med knas! Vi har kommit en bit på vägen och ja har kommit över 99% av mina egna hinder. Jag trode aldrig att de skulle vara såpass bra som det är just nu. Att veta att ja kan sitta upp på knas själv ute i padocken genomföra ett hyfsat okej ridpass och sedan skritta hem igen. Det trodde jag inte i våras! Måste säga att det finns ingen som är gladare än jag! Jag har uppnåt mitt mål för sommaren och tänkte göra om mina mål för hösten eftersom ja tydligt är där ja trodde ja skulle vara i höst.
 
Som det ser ut nu så har ja lagt upp följande mål
 
Juli - rida ut med sälskap i nya miljöer
Augusti - vi skall kunna flytta lite lätt för skänkeln
September - Rida själv i borås
Oktober - Rida på nya platser själv Klara en LC
November - starta en LD
December - starta en LC
 
Tävlingsstarterna är inte till för att ja ska klara av dem och vinna, jag ser de först och främst som en träning att få komma till nya platser med "tävlingsanda". Detta är förberedande och de finns två stycken klubbar som anordnar två små tävlingar.
 
Om en vecka så ska ja ta ut tränare och tänkte rida lite och få lite tips av henne, självklart är det min fina Maria H. som kommer ut och håller en lektion för oss. Ska försöka få någon som kan filma eller ta kort under ridpasset så får vi se vad vi hittar på.
 
Gud va ja har längtat!
 
 
!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback