Lite inspiration!

Var iväg på en tripp idag och fick lite inspiration på olika hästprylar. Fick även provat en hel del kavajer tyvärr så insåg ja även att cavallos ganinimedes kavajen inte passar min kroppshydda så den är numera struken från önskelistan. Fick provat kingslanda dressyrkavaj o den satt super dock vill ja prova igen med rätt bh under. Det ända som inte lockar med den är priset på ynka 3500!!! Annars så var den supersnygg! Provade även pikeurs kavaj model epsom och den gillade jag med! Bättre pris än KL. Dock fanns inte de färgerna ja ville haft. Såg även lite olika idéer på plastronger så ska försöka få min mor till att sy lite! Det enda ja fick köpt va la flughuvan till Knas som ja nu hoppas på kommer sitta kvar! Ska för säkerhetsskull modifiera den med tre grimmhöljen så får vi se vad Knas hittar på. Tänkte även passa på att visa min nya kortärmade tävlingströja som ja köpte sist ja va i Borås. Är himla nöjd över den och älskar detaljerna! Blev även en bonusbild på mitt nya skal till mobilen haha går lite i samma stuk! Bara för ja älskar bling!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/538685/images/2012/pic_4ff83f24e087c328df004469.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/538685/images/2012/pic_4ff83f24e087c328df004469.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback