Att vara nära himlen

När man åker iväg på roligheter och bara myser. Det kan vara allt från resor, shower, konserter till tävlingar. Ja allt man själv tycker om och uppskattar. Det är upplevelsen och stämningen som gör upplevelsen.

Just nu så befinner jag mig på Falsterbo som så många mer. Här finns allt jag myser och kvällarna har spenderats på finfint hotel med igår en riktigt fin resturang! Jag får se finaste hästrna se ryttarna och hur dem väljer att lägga upp sin framridning. Här nere döma ingen och alla är med alla går med alla. De blir inte rusning så fort en ryttare dyker upp brevid en utan de kommer några som ber om kort och autograf. Stämningen är sådär trevligt bekväm.

 

Jag skulle vilja påstå att ja är nära himlen igen. Tre dagar här är en lagom semester för mig på sommaren och ja kan ta emot hösten med en vetskap om att jag till jul ska upp i himlen för att ytterligare en gång vara nära himlen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback