Skolan

Sitter i skolan nu och går igenom "rening av matarvatten till pannor" kul? Nja inte jätte, lätt? Knappast de börjar bli mer och mer kemi som tyvärr inte är till min fördel då ja hatar kemi! Som tur är så är det inte så mkt - änn.

Efter skolan blir de råplugg på mitt E85 arbete målet är att bli klar med det idag så som ni förstår så blir det en snabbvisit hos knas idag. Gör de jag
Måste göra och sedan blir det säkert några snabba pussar på han med men inte mer än de! Han ska ju ändå vila så den tajmingen är bra!

Nej nu får ja allt skriva vidare så ja inte missar något intressant!


Kommentarer
Emma säger:

Sv: Du betalar 750 kr för en licens som gäller för alla tävlingar (lokal, regional, nationell). Väldigt surt för alla hobbyryttare som bara rider lokala tävlingar, det kallas chockhöjning! (Kostade väl 200 kr förut om jag inte är helt fel ute…) //Emma

2011-10-04 | 10:11:36
Bloggadress: http://dressyrsnack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback