Dag 11 En låt som påminner om en häst du älskar

Ja detta är inte svårt. Det finns en låt som ja lyssnade på otroligt mkt när min fina prins gick bort. Jag vet inte om ja ska säga att den hjälpte mig eller om den inte gjorde det men den känndes trygg på något sätt. Det va faktist av en ren slump som ja hörde den, tror ja va inne på någons lista och så började den att spela och de va på något sätt så mkt benny över den.
 
här kommer texten

Så gråt ej mera
Det ska bli så bra
Kom ta min hand
Här finns jag
Jag ger dig skydd nu för allt omkring dig
Och jag finns här
, gråt ej mer

Ett litet liv
Men ändå stark
Här i min famn så är du trygg och varm
Det finns ett band som aldrig brister
Jag finns hos dig
, gråt ej mer

För du finns inom mig
Ja du finns inom mig
Från denna stund
Nu och för evig tid
Du finns inom mig
Mitt hjärtas hemlighet
Du finns här inom mig
Alltid

Sedan så googlade ja hans namn en gång och hittade då att Bugsy malone va en gangster (självklar var han de min prins) och de fanns en musikal gjord för läääänge sedan och självklart så handlade där en låt om just bugsy malone. Ja har aldrig hört den på radio eller något sådant men ja har hört själva låten o ja den beskriver min prins fint tycker ja allt.

He's a sinner
Candy-coated
For all his friends
He always seems to be alone
But they love him
Bugsy Malone

A city slicker
He can charm you
With a smile and a style all his own
Everybody loves that man
Bugsy Malone

Hot-headed Bugsy makes his mind up
Don't mess with Bugsy or you'll wind up
Wishing you'd left well enough alone
He's a man, a mountain
He's a rolling stone

And will he leave you
Sad and lonely, crying
I couldn't say, but it's known
That everybody wants that man
Bugsy Malone

<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback