härliga jul!

Ja julen kom och den gick nu är stöket över och alla förebskade reor drar igång. Det var jag och mamma samt pappa som firade hemma hos oss och ja de blev inte som vanligt, lite missar hit och dit men överlag en enormt trevlig afton hemma med många goa skratt. Sedan blev deta paketöppning och både mamma och pappa blev nöjda över vad dem fick. Vill ni veta vad ja ficK??

Efter "vårn" jul så åkte jag till patricks familj och fortsatte fira där. De va mycket trevligt då de va mormor och morfar samt patricks mammas bror + fru 9ch självklart paricks familj. Därefter så fick ja läsa julevangeliet på polska vilket dem tyckte lät skoj. Det blev även där paketöppningar i mängder! tror vi satt i över 1 h och bara öppnade hela tiden. Hoppas på att fina prinsen blev glad över sin julklapp.

Jag han vara med nära och kära vilket var väligt mysigt men tiden har varit knap hela tiden. Jag har inte hunnit göra något annat.

Kom hem idag morse och tog en ruda på stan med Linda. Fick fyndat lite saker till både mig och knas. som ja är mycket nöjd över. Fick ven pussat massor på min prins idag och gud va ja har saknat honom!!! Svullnaden i ansiktet va borta men han kommer få ett litet överben där.. typiskt =( Ska börja smörja de varje dag nu så de håller sig mjuk och fint och inte blir knövligt.

Det fynd som ja gjort nu i dagarna och som ja är mest nöjd över är dessa Equiline benlindor som ja köpte för halva priset! Vita, Blå och begia. (sämsta bilden ever)


Kommentarer
Caroline säger:

SV åhh vill ha de beiga

2011-12-28 | 01:10:58
Bloggadress: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback