planerar

Ja försöker planera för fullt och få allt att klicka för mig nu i dagarna därför är bloggen lite lidande. Jag ska Flytta hem alla hästar på fredag är min tanke i vart fall och jag själv ska hem till borås då med. De kommer att bli en massa åkande fram och tillbaka för min del men så är de ibland. Dem hästarna som ska till sina hem är Wille, Magga, Impan och svennis.

Jag ska även ta med alla grejer som ja inser är hundratals!!! Hästarna är vart fall nyverkade och fina i tassarna. W hade lite att säga till om och protesterade två gånger att han tänkte bannemig inte låna bort sitt ben till ngn främmande gubbe! Men så insåg han att gudden tänkte inte släppa heller så då va de la bara till att stå snällt å  dregla lite på han istället.

Blev lite kort lastträning idag med. Blev mkt smalare idag och de tyckte han valite obehagligare men ja kunde skicka in han och ut han när som vilket kändes bra. Vi höll inte på så jätte länge men lagom idag.

Juste måste berätta om mitt F_YND!!! Va inne på tre hästar idag och kollade runt lite, planen va att ja skulle kolla om ngt av mina saker hade blivit sålda. så ja tog även en kik bland tränsen brukar finnas fina märkesträns om inte annat så finns de kanske snygga huduvlag eller nosdelar. Står och kikar lite och vad tror ni inte ramlar ner då! Jo ett Dyón the diferent träns! Jag har kikat på dessa förr men så tänkte ja ändå att äch ingen idée det är för dyrt. Men nej prislappen sa bara 495!!! Svart i storlek full kan de bli bättre! Så nu är ja ett dyón träns rikare. Har soms akt alltid velat testa dem och nu fick ja möjligheten. kalas. Ska bara få börja rida först...

Satt ganska länge i stallet i dag och bara tjötade med tessan. Kommer sakna vårat lilla stall ganska mkt faktist. Känner att hösten är påväg och att de hade inte funkat att stå där under höst och vinter men som sommar stall så är de perfekt! Har bara vart jag och hon och de har varit supermysigt!

Nej nu ska ja packa vidare på de som ska med hem från "huset" till borås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback