Vill Ha!

Ja då har ja precis hittat mitt drömträns! Som ni minns så skrev ja om ett träns som ja inte kunde hitta. Antigen hade dem det ena eller de andra men de kunde inte ha alla mina kriterier som ja ville ha!

Men nu har ja hittat ett från Otto Schumaher. Det är helt rundsytt, spännerna där uppe respektive under ganachen, gömda spännen, lagom bred nos och mässingspännen! Tänk va fint de blir när ja sätter på mitt guldiga swarowski! Ja nä detta blir de nog kanske till min framtida tävlingshät. De ända som ja inte "vet" än är om de ska va vit eller svart fodring. Det får dock hästens ansikte avgöra. Blir de ponny med bläs så blir de svart och utan bläs så blir de vitt (troligtvis)

Tycker faktist att priset va "lagom" om man nu kan tycka de om något som kostar 3200! Jag hade tänkt att få punka ut med 5000 så de va billigare än vad ja trodde men fortfarande inte billigt! Ska försöka klämma lite på de nere i falsterbo, kanske är billigare där hos någon återförsäljare här i landet?! Vem vet.

Nä tror min ponny i framtiden kommer se mkt tjusig ut i detta på näsan. Kör efter mottot att om ja inte kan vinna får jag vart fall vara snyggast!


Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback