Ösregn!

Ja när jag var iväg till stallet idag så spöregnade och vinden blåste så de ven runt husknuten. Så de där med ridning de fick ja helt enkelt skippa idag. Stod och tjöta en himla massor med linda som vanligt och fick mig även en liten pratstund med Viveca.

Först¨r inte hur mkt man kan sakna något som mockning! Jag tycker det är rätt rofyllt att stå och "plocka bajs" som patrick så fint utrycker sig. De är som ett sådant där evighetsjobb typ. De ska göras varje dag och men står och letar effter de små bollarna som rullar iväg ibland.

Ja har två mkt spännande inlägg som kommer komma upp här. Ett idag som ni inte får missa och så har ja ett till som jag skall sätta mig ner och skriva lite på men jag får se om ja blir klar med de idag eller om ja publicerar det i morgon istället. Tror ni kommer att uppskatta de hela med tanken på era senaste komentarer.


Bjuder på en ovisad bild på Bennys halvbror Graal


Kommentarer
Hulken säger:

Fin häst som är i spiltan! ;)

2011-04-05 | 23:02:38
Bloggadress: http://vasternhastarridning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback