SUCK!

Att man aldrig lär sig att sluta förvånas, Dagen börja väldig tidigt för både mig och P. Jag for iväg till stallet och fodrade alla glada hästar och slängde sedan ut dem. For iväg i en himla ilfart hem igen och fixade mig itll skolan. slängde även i mig två mackor och redan här börjra oturen!!!

Eftersom ja ville vara snabb så ställde ja bilden utanför porten, ej iväge och inga skyltar mot förbud. Jag var borta max 15 min och under den tiden hinner en j****a lappfi**a och ger mig en bot, jag ilar iväg till skolan och ja jag glömde mina clementiner som låg kvar på matbordet.  Tentan gick åt pesås jag kom på mig själv när ja slog in 1 + 36 på miniräknaren. Snacka om att vara nollad i huvudet!!

Sedan fick ja bekräftat ennu en gång att jo ja har inga riktiga vänner. Ta vara på de vänner du har för snart vänder alla kappan efter vinden.

Som sakt jag slutar aldrig att förvånas!

Kommentarer
Pernilla säger:

Men ush vilken start på dagen :( Hoppas det vänder och att du får ut något positivt idag ;) Det där med vänner, hemskt tröttsamt att så många kan med och just "vända kappan efter vinden"...

Ha det fint. Mvh Pernilla

2010-10-21 | 12:46:59
Bloggadress: http://pillllans.bloggplatsen.se
Anna säger:

Hej stumpan, försökte ringa dig för några dagar sen, men kom inte fram, har du bytt nr?? Har skickat mejl till dig, men du har kanske inte varit inne?

2010-10-21 | 22:05:43
Anonym säger:

men carro, vad är det som händer? hoppas allt löser sig ialla fall.

puss å kram // tessan

2010-10-21 | 22:38:28
Sanna säger:

Jo, du har mig! :)

2010-10-21 | 23:13:56
Bloggadress: http://saaanniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback