dåligt gjort!

Ja de va hemskt dåligt av mig att hålla upp så länge med mitt flitiga bloggande!

har vart hemma i Stenungsund över helgen. umgåts med min prins samt mammsen. inget nytt har hänt mer än att ja tänkte avslöja mitt mysistak skrivande häromdagara....pomparapom!!! Jag har beslutat mig om att sälja min underbara prinsessa, detta är inte för att hon är dålig eller så utan för att jag vill tävla högre än vad hon klarar.

Ett svårt beslut men eftersom ja inte har brottom så kommer ja inte ta första bästa utan välja med omsorg.

nu har ja vart i skolan och haft seminarie med min härliga helena. Ska olugga lite mer idag och sedan kommer det att bära av till stallet för att träffa och pussa på min favvo Aliss!!!


Bonusbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback