Måndag!

Packade i morse, försökte sitta lite med tentan men det gick sådär bra. Gick sedan iväg till skolan och redovisade, hade många interesanta disusioner i gruppen. Synd att man inte kan ha samma diskusioner i tentan med sig själv. Hade vart så mycket enklare.

Efter det åkte jag ner till stallet och hämtade min hjälm och skorna. Tog även med sadeln utifall den kanske passar bönan. Sa hejdå till alla, känndes lite småjobbigt att åka dit och inte klappa på sessan.

Jag satte mig sedan i bilen och styrde ner mot Stenungsund! Hemma väntade prins, mamma och pappa på mig. Blev lite god mat och sedan tog jag och Prins en promenad. Jag plockade lite blommor till mamma som hon kunde ställa på bordet sedan.

Mer änsåhär han vi inte med idag. Patrick gick och la sig sedan då han är trött av alla piller han knaprar och jag satt kvar en stund med tenta. Tyvärr fick ja inte igång min hjärna som ja ville men så är det ibland. Man kan inte ha allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback