Lurdag

Steg upp i morse för att åka tidigt till stranden dock blev de inte så tidigt pga en viss törnrosa som sov i mitt hus! Jag och patrick fördrev tiden med att titta på en film och SEDAN vecka henne.

Efter de så begav sig både hund, törnrosa, patrick, jag och en av patricks jobbarkommpisar till Väggen. En mycket trevligt och mysig holme ute vi åstol. Låg där och gottade oss bra länge. Zita hittade underhållning i form av fånga/bita vågorna som kom in på stenarna hela tiden.

Jag och rebecca fick för oss att bada i en skidvörna, patrick ska USCH men men , vattnet va rent och fint och de va bra djupt där vi stod och plaska. Zita fick beslutångest om hon skulle stå på kanten eller plaska ner oss, men växlad efektiv mellan de två lägerna. Hon fick sedan lite problem när rebecca var kvar på ena holmen och jag på andra då hon inte viste hos vem hon skulle vara - SÖT!

När vi kom hem efter vår lilla båttur så åkte vi iväg och handla lite grillmat samt färdkost för Rebecca och drog hem till mägg. Där va de grillning och fika som stod på schemat. Trött hunda va inte något speciellt gnällig utan sov och njöt i solen. Kom lite pip ibland men inget vidare farligt. 

Eftersom vi båda va rätt trötta och riskera att gå upp kl 6 på söndag för törnrosa ska med tåket 8 så fick vi tyvärr tacka för oss och begeoss hem vid 22 tiden.

Bonusbilder

En skitglad jag och en skitglad hunde

Tre prickar som badar i skidvörna!

Älskar Rebeccas gå-på-holmen-stil LOVE!

Blöt vovve som torkar! Mosterstös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback