Oj Oj OJ!

Ja har ahft två hektiska dagar här men tänkte sammanfatta det hela lite.

i torsdags så åkte ja som sakt en härsans massa bil! Saken gjordes inte bättre över att de hela natten hade snöat massor och snön ytrde forfarande på morgonen när ja åkte till stallet och skulle fodra! Jag åkte till stenungsund och skulle då hämta mersan som skulle dra den lilla ponnin men på vägen upp så upptäkte jag och min fina bil att modden på vägarna var hemsk och att det inte gick att köra så  i all hast så fick ja boka om släpet till en himlars bus. (vad gör man inte för desssa små djur?)

Ja hämtade tessan och vi åkte till stallet och skulle lasta på Jr på den häringa bussen. Började med att rampen va SNORBRANT och eftersom de snöa så blev det även SNORHALT! jr va bra skeptisk och till början så halkade han ganska mkt men så tog vi alla tre sats och hans små tassar gick som probellrar men upp kom vi. Han va lite orolig och brötig under resan men fram kom vi och bra gick det!

Jag och tessan for sedan tebax till borås och hämta hö och åkte tillbaka. Kom hem till stenungsund och tja vi pratade med tessan mkt och ja kom i säng vid 23 tiden. = TRÖTT

More be tom come ska käka lite räkor med mammsen nu skriver sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback