Kalas!

I går fyllde min Patrick 23 år! Grattis till honom!

Tycker det är lite läskigt att veta att han nu är 23 år och ja har vart tillsammans med han sedan han bara var 18 år gammal. De e sjukt vad tiden går fort!

Kalaset i går bestog mestadels av fastrar mostrar fabröder och mobröder samt några kusiner. Jeanette bjöd på mycket god ris med räckgratängliknande sak. Fick senare sno receptet för detta kommer att göras om!? Till efterrätt så serverades det glass, grädde och jordgubssylt till. Mumma!

Idag så har ja vart i stallet och ridit tyckte att aliss betedde sig massa konstigt så när ja tog av sadeln såg ja att hela gelpadden lyckats vika sig när hon brallade så hon hade fått en bula på ryggen. Jag kände mig jätte hemsk att ja inte upptäckte de tidigare så i natt får hon stå med BoT täcke så förhoppningsvis så är bulan borta i morogn.

Ska för ovanligheten städa lite i mitt rum sedan ducha och efter det bege mig till patrick som förnärvarande tittar på Bif vs luleå tror ja de va.

ha de gott alla

Kommentarer
Anonym säger:

Vilken flitig bloggare du är=) hoppas allt är bra med dig vännen! kramkram

2009-02-04 | 15:20:16
Bloggadress: http://klingas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback