Helgen!

Efter att ja jobbat i Uddevalla som faktist va rätt trevligt så åkte ja hem till min lilla polle och pysslade lite med henne. Sedan så skulle patrick titta på hockey i stenungsund me ch och joel så ja drog dit med och maggan gjorde lika så. Ch och Joel satt och pimplade lite vilket resulterade i att stackars Joel inte orkade mer och hamnade på toaletten.

Söndagen va rätt okej i slappade lite hemma, Patrick spelade innebandy medans ja var i stallet och pysslade. Sedan så hyrde vi en liten film "welcome home" den va rätt rolig tyckte ja men de verkade som resten av familjen ström inte tyckte de =).

Idag så har vi inte gjort allt för många knop. Hars snöat lite men den snön la sig inte riktigt. Suttit mest inne och myst. Patrick skulle åka hem idag med och snäll som han va så körde han hem mig men ja lyckades tappa mina bilnycklar i hans bil som nu är i växjö =S jobbigt. Så nu har ja ingen bil. ska dock försöka leta rätt på reserverna =S

Ska öven änga lite av kvällen till att skriva en pv. har fått nys om ett litet jobb nämligen. Hoppas hopas hoppas att ja får de. =) hade vart kanon.

I morgon blir de hårtränig för linda vilket ja ser fram emot. Är även på jakt efter någon som känner att den inte har något att göra så kan denna person gäääärna få fotografera mig och  min åsna =) det hade vart massa skoj.

nej nu ska ja fortsätta skriva. ha de bra// Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback