Som ja längtat!

Jag har dregglat och drömt om detta träna i snart 3-4 år. Annan nos men ändå den modellen och de tränsett. Då ja tyckt de vart lite för dyrt till ord pris har ja letat på reor och liknande men inte hittat.

Ja har köpt andra rundsydda träns för att "ha sålänge" men ja jag har snart haft 5 st och bär ja nu på GHS tittade på ett till (självklart inte de ja ville ha eller änns nära så beslöt ja mig) de blir inga mer träns förrän de och när ja har min dröm så har ja de ja vill ha och inget mer.

Nu blev fe mitt till ett mycket bra pris! Ska byta ut pannbandet till ett guldigt men än så länge har ja detta. Kärlek!


Kommentarer
Annika säger:

Fin blogg :)

2012-03-19 | 19:44:45
Bloggadress: http://blogofphoto.blogg.se/
sara säger:

sv. Ja visst är det smart!



Jag får det gratis, eftersom de annars bara skulle ha slängt det. Vet inte riktigt vart du ska vända dig. Kanske börja kontakta någon på kommunhuset som kan leda dig vidare till kommunens mark och trägård avledning?

2012-03-21 | 15:18:08
Bloggadress: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback