BLOGGTÄVLING!!!

Äntligen så drar ja nu igång med min andra bloggtävling
Passa på reglerna är enkla och vem som kan vinna följ bara reglerna så
kanske det är du som vinner ett presentkort på Hööks till ett värde av 200 kr



Så här gör du för att delta
1.
Skicka ett mail till [email protected] OCH komentera här

2. Skriv in din Mailadress, så jag kan kontakta dig om du vunnit!

3.
Lägg in denna bilden på din BdB eller Blogg

4.
Skicka med länken där bilden ligger i mailet (du måste alltså ha lagt upp bilden för att vara med och tävla)

5. För att få en extra röst i tävlingen kan du lägga till mig på blogglovin (knappen hittar du längst upp åvan bloggen)


Så utses vinnaren
Varje person som har skickat ett mail och visat att de har lagt upp "tävlingsbilden" är med och tävlar. Då får man en röst. De som har lagt till mig på blogglovin får ytterligare en röst, alltså två stycken. Jag lägger sedan in personenra i ett "slumparprogram" och datorn får utse en vinnare.

Lycka till!

Tävlingen avslutas den 31 Januari!







Kommentarer
Anonym säger:

Jätte fin blogg (: kolla och komentera gärna min :)

2011-01-06 | 13:59:56
Bloggadress: http://www.triciaa.devote.se
Hanna säger:

Hej!

Jag är med i din bloggtävling// Hanna

2011-01-06 | 14:11:47
Bloggadress: http://hannavicktoria.bloggplatsen.se
Aamanda Andersson säger:

sjukt bra blogg ! :D

2011-01-06 | 14:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback