Happy Klick!

Så OTROLIGT glad idag över min knas att de finns inte!! Berättar om detta strax!

när ja kom till stallet så ringde telefonen och de va ingen mindre än min favvorit från Eskilstuna Rebecca Tenser. Vi pratade en bra stund och det är alltid lika roligt att göra det och bolla lite idéer och prata lite händelser. Jag konstaterade att de var påtok för länge sedan ja va där uppe och hälsade på och måste ta och åka upp dit snart. Framförallt och fotografera och umgås med min fina!

Jag tog sedan och fixade två boxar och tog in finaste knas. Vi stod och myste en låååång stund och borsta och ryktade för fullt. Jämnade även till den så "fina"manen som ja klippte häromdagen. Tog sedan och klickade lite med klicken och ja man kan säga att han fattar otroligt fort på koppla ihopp klick med morot!

Jag började att börja med de numera lätta benet och ja han fattade vääldigt fort för ja ställde mig bara brevid det och han började vispa direkt. MEN det är inte det jag vill utan jag vill att han ska lyfta när ja ber om det och hålla benet snällt och stilla. DET GICK SKITBRA!!! gick sdan till de svåra benet och detta gick nästintill bättre än de andra. Det var INGA ryck eller försök till att få loss benet från mig när ja höll i det! Asså jag fattar inte hur fort han snappade upp detta! Det va andra eller tredj gången som vi körde med klick! Nu ska ja få han till att lyfta bena när andra kommer med. Så kommer detta bli kalasbra!!!

Hade med lilla kameran och tog några bilder men den glömde ja i termobyxorna som är kvar i stallet. Smarta jag!!!



Benny lärde sig spansk skritt förra året. Han va dock inte lika snabb på
att fatta finaste prinsen <3


Kommentarer
Caroline säger:

SV ja vi kan ta hem allt från BR:)

Tränset jag antar att du menar heter Dartmouth. Priset är 1859 kr det finns inte med vit fodring, säljs utan tyglar

2011-12-16 | 21:54:01
Bloggadress: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback