(går)Dagens Träning

Ja tyvärr blir de en till variant av gårdagens träning. Hade ingen möjlighet att skriva igår nämligen då dagen va tämligen hektisk. Men de tar ja i ett annat inlägg.

Onsdag
Jag började med att klä på knas all utrustning och sedan longera. De va mitt på dagen så de va lite varmt men de gjorde inte så mkt mer än att vi fick ta de lite extra lungt bara. Knas va sådär road av att behöva "jobba" igen och visade deta på diverse sätt. Men så småningom så insåg även han att shit de är nog bara att springa på.

Vi ställde oss sedan i skuggan en stund och vilade samtidigt som vi inväntade Rebecca. Sedan va de upp och hoppa. började som vanligt med att hänga ett varv och sedan kravlade hon sig upp. Knas verkade inte direkt bekymrad över kravlet och stod snällt stilla. Min upgift från marken idag va att försöka hålla mig lite mer i "sadellägeshöjd" och gå några meter ifrån.

Han va mer allert på drivningen framåt idag och fattade skänkeln bättre. De blev även mer trav och avsaktning idag och ibland så stod han still men sedan så började han fatta. Vi arbetade självklart i båda varven och ju längre passet gick ju mer mot mitten hamnade jag. Duktig knas!

Avlutade på topp som vanligt! Tyvärr inga bilder då kameran låg nepackade i bilen. Liten bild från filmen i vart fall


min position på gårdaens pass

 


Kommentarer
Emma säger:

Va duktig han är! Och ni med för den delen! :)

2011-08-19 | 16:28:27
Bloggadress: http://emmasgarderob.blogg.se/
Pillan säger:

Vad kul att det gick / går så bra =) /Pillan

2011-08-20 | 08:09:06
Bloggadress: http://pillllans.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback