Din Önskan Min Lag - typ


Ja fick en komentar ang att skriva ett önskeinlägg. Vet inte om ni ser vad de står men frågan är vart fall:

"Jag vill veta mer om dina planer, drömma och förväntningar på ridninge. Både kortsiktigt och långsiktigt"

Oj vilken fråga ja du jag ska försöka så gott ja kan!

Mina planer med mig
Jag vill utvecklas och trots de att ja inte kan bli os ryttare eller liknande så vill ja försöka maxa mig själv. Jag vill inte stå och trampa på samma ställe och bara nöja mig med att "klara en LB" även om det är många som tycker att det är helt okej resultat så klandrar ja dem inte. Jag vill utvecklas och få "aha" upplevelser i min ridning. Jag vill kunna klättra från botten till toppen. Jag vill kunna se var toppen är för mig.

Mina planer med Wille.
Först och främst så ska han på något vänster bli inriden (jag får ju inte rida nu). Sedan så kommer ja ta de lungt och planen just nu är att åka med han till kvaliten. Kommer dock inte stressa fram något utan de kommer. Sedan så hoppas jag med hanns stam att de är ngt krut i gubben så att ja kommer någon vart med min ridnige med.

Mina drömmar med Mig
Självklart är de att rida i falsterbo! Ja tycker den arenan är magisk! Bara de att få rida in på en arena och känna att wow folk är här för att titta på MIG! de hade vart drömmen! men enbart dröm...

Mina drömmar med Wille
Oj ja du tänk om de hade blivit en sådan solskenshistoria som de blev med Tortilas. Den fula ankungen blev fin! Ja de hade vart något. Kul att ha en häst som har möjligheten att matcha dem allra finaste och ja slippa att harva nere på botten som ja gjort i några år nu. Han är speciell men tänk om han ahde haft de där magiska steget... ja tänk

Mina förväntingar med Mig
Ja det är ju att ja ska suga åt mig så mkt kunskap som möjligt och kunna skapa mig mina egna uppfattningar, kunna lösa olika problem och kunna ta till olika inlärningsmetoder för alla hästar. Att va en bra och anpassbar ryttare och se tll hästens bästa och ta fram dens bästa egenskaper.

Mina förväntingar på Wille
Just nu så har ja inte några stora förväntningar. Jag hoppas på att han kommer bli en trevlig individ som kommer utvecklas tillsammans med mig och att vi kommer ta oss högre än LB. Han har lätt att lära sig så ja hoppas på att de kommer att hålla i sig. Den som väntar den få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback