Lisa <3 Matias = Sant

I lördags åkte jag och herr prins ner till Karlskrona för att på eftermiddagen gå på bröllopet mellan Lisa och Matias. Vigseln skulle varit utomhus men de blåste upp en härsans storm så vi fick fort möblera om för att de skulle bli bra inne istället och bra blev de! Gud så fina dem va! Lille viktor va näbb och marserade så fint fram och  så kom lisa och matias efteråt.

Maten och fästligheterna runtom va fantastiskt fint! Jag och patrick gjorde en intervju av matias och vårat sätt att intervjua är lite anorlunda för vi får fram sanningen så att säga vilket uppskattas av gäster. Det gick även hem denna gången. Ska se om de finns film på de så kanske ja kan lägga ut den här.

Fest ble de sedan på kvällen och ont i fötterna hade ja på morgonen och patrick i huvudet. konstigt

Bonusbilder

Min kavaljer

Viktor

De vackra brudparet!

Lisa fick använda våld för att få på ringen...

Så var de gifta!

Min outfitt för kvällen

hmm fuffens?!

Kommentarer
lovisa säger:

gud vad fint:)

2010-09-21 | 11:47:25
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback