Träns

Min största pasion när det gäller hästprylar är nog träns. Förnärvarande är jag rätt nöjd över de som jag har men sedan när det blir dags att komma ut på tävlingarna med jr så har ja spanat in ett från döbert. Det är svart med bred nos och vit fodring. Fast nu är ja inte så säker på det längre. Eftersom han har en vit bläs så tycker ja inte att jag får den eftekten som ja fick när ja hade tränset på Aliss som va helsvart. Dessutom är jr rätt snygg i ryndsytt med så nu e ja lite i ett dilemma!


Detta tränset från döbert med vit fodring är ja nu tveksam över

Detta va inte ett döbert men rundsytt och med en lite smalar nosdel.

I detta tränset är nosdelen från Os och den andra vet ja inte men flärparna är borta vilket är snyggt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback