Tävlingsdags för min Rebecca

tidig morgon för min del igen! Rebecca och jag skulle iväg på tävling till Enköping (vart nu de ligger) och rida en klass. Problemet va juh bara att när ja kom till stallet va inte hon där! Ringde och väckte henne och självklart hade törnrosa försovit sig!

Hon ringde tävlingsplatsen och kollade med starterna och de va låååååångsamma så det visade sig att vi hade massor av tid över! Skönt att slippa stressa. Vi satt och uggla en del i cafet innan vi åkte iväg med.

Jag körde och Reba skulle agera GPS, som ni alla vet så är hon väldigt dålig på detta och vi brukar inte komma fram rätt. Men tro de eller ej vi fick rätt avfart och sedan trasla vi bara iväg oss lite inne i Enköping men inget alvarligt och hux flux var vi på tävlingsplatsen.

Tintin va jätte snäll lite väl brunstig och kissig hela tiden men snäll. Ridning för R gick sådär då tintin hela tiden titta efter snygga killar och inte brydde sig om de där som satt uppe på ryggen. allt detta sluta i två rivningar.

Hemma så var de min tur att fixa med Tanten som fick longeras med en pessoatjofräs. Trodde de skulle bli många protester där då den ligger på bakbena men icke sa nicke hon bara acceptera och traska på! Duktig tant!

Även detta va en mycket låååååång dag i stallet.


jag gör ett tapert försök att berätta för tintin att man inte ska titta efter killar när man jobbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback