Hästdjungel!

igår satt jag och Marika över facbook och letade häst. Vi hittade många fina men i vääääääldigt höga prisklasser. Det är då man ställer sig frågan varför har man inte dem pengarna! Man skulle gjort något bra så man blev rik resten av livet. Frågan är ju då bara vad? Vi hittade även några andra hästar som de fanns poteisial i, eller vet inte om man kan säga så om 15 -16 åringar. Dock är inte de riktigt vad jag är ute efter. Utan en lite yngre ponni.

JAg hoppas juh fortfarande på min Benny, men håller inte han så är det ju hästletar time. Har skickat iväg ett mail till polen om en häst som jag blev kär i, så det kanske blir han. super fin och trevlig dock jädras stor.

Fick ett mail igår från ylva, allt hade gått bra aliss stod och mös i sin nya box med Q brevid sig. Dcok hade hon gått i brunst dierkt så de va kiss överalt! Söta lilla tant. Hon hade även vart lite småskeptisk till området och blåst upp sig lite. Kommer dock att lugna sig tror ja allt.

Dagn kommer bestå att få tag på Katrin min lärare och sedan även en hel del Hemtentaplugg!!!

Bonusbild


ALiss med två goa tjejer

Aliss och Ytlva på gott bete!


Kommentarer
Linda säger:

Där ser hon ut att ha det toppen :D

2010-05-30 | 18:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback