Tenta + Sol = Inget gjort

Vacknade rätt tidigt i morse för att vara mig. Började lite smått att läsa i de spännande böckerna. Patrick gick direkt ut och la sig på altanen där han gottade sig rätt länge. Jag gjorde det samma en eftersom ja får krupp om ja ligger i solen och de inte fläktar lite så sprang jag in och ut hela tiden.

vid 13 tiden bestämmde vi oss dock att gå ner till stranden och gotta oss lite där. köpte god melon och gubbar och njöt. Eller a patrick njöt jag funderade hur tråkigt liv man måste ha om man skriver så konstiga böcker som rättsreler. Åkte sedan hem när det började mulna på lite mer och har sedan 4-tiden suttit i min sän och skrivit. Kan dock inte påstå att ja blivit klar eller blivit nästan klar. Men just nu ger jag faktist upp! I morgon ska ja upp tidigt och bege mig till biblan och sitta där och uggla!

Fy fasen säger ja bara sedan på fredag va ja ska glassa och njuta! Men först kommer det bli ett besök till Benny och börja pilla med han. Risk om ja börjar nu är att ja inte hinner med tentan! Så på fredag då, då lovar jag er alla att första bilden på Bönis kommer att hamna här!

Kram på er alla nu ska ja gå en promenix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback