Paus

Ja som ni märker så är ja inte fullt så aktiv här på bloggen, anledningen till detta är att Jr har fått gå på en lite tidigare vintervila än vad ja hade tänkt då de bara vräkte ner en himla massa snö! Ska försöka uppdatera bättre.

Vart fall idag så va de även underbart väder vilket gjorde att jag har varit i stallet nästan hela dagen. Jag och jr körde lite trickträning. började med att öva på spansk skritt. Tyvärr är min klick borta så de fick bli med ord istället gick inte jätte bra dels så fatta han inte så bra och ja gjorde fel och så tröttnade han på godisen. Så ja gick inte jätte bra.

åkte till grangården och köpte mig en ny bra klick för att träna med och så fick ja även införskaffat mig ett nytt stalltäcke som han kan ha under utetäcket då det är bogvecka i detta. Fick tag i de sista och till ett helt hufsat pris. Täcket är blått med röda detaljer och ltie silver med har en 300g fyllning. de kommer från hansbo och kostade 399:- tyckte det var lite kort hade velat ha några cm till då magen stack ut under men tja han e lite småtjock med så de sitter nog bättre när han är i "form".

Har även knåpat på den nya headern som ja förhoppningsvis får upp ikväll.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback