Dag 6 - Min Favvoritplats!

Ja här vet nog väldigt många vad ja kommer skriva! Det är ju självklart stallet, fast vid närmare eftertanke så vill ja inte riktigt skriva de heller för tillexempels nu så har jag två stall (eller hur man ska utrycka sig). Så min favvoritplats är där hjärtat är. Den plats man känner sig varm och välkommen på. En plats med minnen och känslor med lugn och kärlek. Den platsen är bland annat i stallet, men även på "min kull" (där vi fira 6 år). En annan favvoritplats är även faktist i bilen vid långa bilfärder. I Eskilstuna hade ja även en favoritplats (om man nu kan kalla detta för favvoritplats) men de va vart fall den snöbelagda åkern eller galoppbanan.

För mig är kanske inte självka platsens utseende viktigt som känslan på platsen man kan ha fått eller har på stället. Känsla av glädje, hopp och frihet. Att känna sig nöjd för stusden och nästan leva i en bubbla!

känner att de blev väldigt mkt flum här men ni får ha överseende med detta!


En favvoritplats, på ryggen av en töltande tokki!


Kommentarer
Josephine Wiking säger:

Du vet om att han har dött va :(( ?

Teresa berättade d i förr går :'(

2010-12-30 | 13:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback