Dag 3 - Min första Kärlek

Ja oj ja, måste nog säga att de va fina Einir Frá Hofi född 1991 på island. När jag började på ridskolan så Var denna svarta lilla bushäst min första kärlek. En häst som hade en härsans motor och va mkt lätarbetad. Inte så jätte mkt myshäst men han va alltid snäll och även om man då kunde glömma bort att han ska hålla i hästen när man hoppar upp eller ställer den på medellinjen så stod han alltid kvar.

Det var självklart inte bara jag som dela denna fina kärlek till Einir utan halva ridskolan med.

Har ingen bild på han på denna dator men lovar att uppdater med det så fort jag får tag på mitt exterminne.

Första kärleken i människoväg var en kille på dagis vid namn Björn. Tyckte mkt om att leka med honom för han gillade de där små metalbilarna. Sedan så tyckte jag även mkt om han pappa som va brandman och mkt snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback