Prislapp - dyyyyr

Idag var prislappen dyr på kräkdjuret! Riktigt dyr dessutom!

Planen från började hade vart att åka till ridhuset på kvällen men dem som skulle åka skulle helt plötsligt inte det. Så det blev transporträning istället. Han har gått på och av utan problem de sista men ja ville ändå utmana lite till. Målet är att jag skall kunna lasta han helt själv.

Då ja inte tycker att de är ett alternativ att gå in med han sätta fast å fort springa runt eftersom han har haft tendens till att kasta sig bakåt så är mitt val att slänga in han från sidan och stänga bakom honom. Första gången fick Lillen ta upp kvasten bara för att markera mesans jag stod på sidan. Han fattade precis vad de handla om och traska in. Ja stängde och han fick äta lite lunch Hö. Såhär gjorde vi 5-6 gånger och lastade ut gick ett varv och så in igen! Utan problem!!!

Han följde minsta vink och jag kunde kontrollera varje steg! Så himla nöjd över honom idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback