helskott eller icke!

Har altid varit en sådan där bekväm ryttare, föredragit oskodda byxor helt enkelt. Tills jag prövade ett par pikeur! My lord va sköna och man sitter ju där man satt sig! Jag har fotfarande mina trogna KL byxor utan skoning men dem kommer jag aldrig göra mig av med men nästa KL par ja köper blir nog med skoning. Har även ett paru eurostar i svart med skoning och igår införskaffade jag mig ett par vardagsslitåsläng byxor med skoning. Köpte ett par från Hööks som va väldigt mjuka och sökna.
 
Tyckte dock det var väldigt märkligt att två byxor nästan lika dana i utförandet och helskodda skiljdes åt väldigt mkt i passformen. Dem jag köpte va sköna klämed inte någonstans och okej de är lite pösiga vid knät, men det beror nog på att jag är kort. De andra paret fick ja med nöd å näpe knäpt och grenen satt 10 cm för långt ner och hur jag än gjorde fick ja inte upp den... Märkligt.
 
Idag ska byxorna invigas så förhoppningsvis blir det någon bild med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback