5 korta dagar

I tisdags kväll gick jag av mitt jobbpass för fem härliga dagar som var helt fria från jobb. Ja eller jobb från Borealis. Onsdags morse gick jag upp tidigt för att hinna rida innan jag åkte till de blågula huset och köpte sista grejorna till köket och begav mig till Borås och patrick.
 
Hela ledigheten gick åt till att städa, renovera och packa. dock är vi inte klara än! Finns småpill som skall göras klar och det är sådant där underbart pill som tar en evighet att fixa! Hade exempelvis väggarna varit raka så hade de varit en baggis att lägga lister, det är det inte idag! det är en himla massa trixande och fixande med de där pusslet...
 
Jag hoppas på att vi nästa vecka kan spendera våran första natt i lägenheten, så om någon känner sig manad att hjälpa till att flytta är det bara att säga till!
 
Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera nu. vill niveta något så skriv?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback