Gårdagens Pass

Måndag
Redan i skritten när vi värmde upp så manade jag på han att trampa igenom ordentligt och framåt. Vill få han lite kvickare i fötterna nu när han hittat balancen. (kanske ska ta och läsa dem där hippson böckerna kanske?)
 
Började sedan arbeta i traven på töm och ven här made jag på han framåt, detta resuletarde i att det problemet vi hade sist försvann lite, han gick utå på en del av volten. jag kom även i en bättre kör position och det flöt på bättre, blev några fattningar här och där . även dem arbetade i med tempot.
 
Höll inte på så länge då han svarade ganska snabbt på det som önskades av mig. Måste dock fixa ett körspö, eller snarare hämta hem  mitt. Det går sådär bra att stå med en lång pinne utan flärp...
 
 
 
 

Kommentarer
JennyM säger:

Sv: Tusen tack :) Jag ska lägga upp artikeln men hade hoppats det kom på hemsidan ;) Jaja det får väl bli via kort då :P

2013-07-24 | 02:39:13
Bloggadress: http://jmdressyr.se
Anonym säger:

Önskar att få se kort och film från tävlingarna; )

2013-07-25 | 13:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback