Wopp Wopp!

Gissar att ingen som missat att Patrik Kittel kommer till Borås 6 April? Hursom nu är även jag anmäld och de ska bli väldigt interesant att åka och kika på honom! längtar redan nu!
 
På Söndag skall jag även iväg till tokarp och kika på deras programridning och tar antagligen med mig lillen ditt då hon ska starta sin första dressyr med så kan de va bra för henne och se hur de går till. Såg dock att även Borås ridhus hade en tävlig då så får se vart vi åker.
 
Mycket roligt som är på gång nu! och snart väldigt snart så kommer jag och knas börja åka runt lite för olika träningar!!!!
 
 
Ge mig sommar!! Denna sommaren kommer bli AZUM! kommer stå uppstalad hos tränaren, kan inte bli bättre!!!

Kommentarer
Ponnydressyr - Nathalie säger:

Jättefin blogg :) Här kommer jag kika in fler gånger!

2013-02-06 | 15:10:15
Bloggadress: http://ponnydressyr.se
JennyM säger:

Ja jag fixar och donar för fullt, det funkade inte med Borås ridhus dock.. Tråkigt nog. Men försöker lösa annat ställe. Ridhus har jag massvis vi får låna, men helst ska det finna uppstallning också då en hel del kommer åka ganska långt...

Jadu, det finns massvis :) Vi har en ledig plats i stallet där jag står. Men vart vill du ungefär att det ska ligga? Eller vart bor ni och hur långt kan du tänka dig att åka rättare sagt?
Kram!

2013-02-09 | 01:20:34
Bloggadress: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback